علوم تجربی
اموزشی تفریحی
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : نژادعلی

 

نسبت عمر دنیا به عمر زمین


سوره  (ق) : آیه 38

"ما آسمان ها و زمین و آنچه در میان آنهاست در شش دوره آفریدیم و هیچ گونه رنج و سختی ای به ما نرسید"

سوره ی  (فصلت) : آیه 9

"بگو: آیا شما به آن کس که زمین را در دو دوره آفرید کافر هستید و برای او همانندهایی قرار می دهید؟ او پروردگار جهانیان است!"

امروزه دانشمندان با توجه به شواهد موجود عمر زمین را 4.5 میلیارد سال پیش بینی می کنند.

این در حالی است که عمر دنیا 13.5 میلیارد سال برآورد شده است.

در قرآن آمده که زمین در دو روز و دنیا در شش دوره خلق شد. (عمر دنیا 3 برابر عمر زمین است).

اگر این موضوع را با شواهد عینی امروز مقایسه کنیم هیچ کمبودی دیده نمی شود!

عمر دنیا (13.5 میلیارد سال) را بر عمر زمین (4.5 میلیارد سال) تقسیم کنید.

جواب 3 بدست می آید.

این بدان معناست که علم امروز نیز به این مسئله رسیده که عمر دنیا 3 برابر عمر زمین است
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : نژادعلی

ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس ...(روم/ 41)

«از کارهای مردم در دریا و خشکی فساد ایجاد خواهد شد».

در زبان عربی وقتی بخواهند اتفاق افتادن قطعی و محتوم کاری در آینده را بیان کنند از جمله از فعل گذشته  استفاده می کنند (که گویی اتفاق افتاده است). به این خاطر این آیه مسئله ای مربوط به آینده را با فعل گذشته بیان نموده است.
نکته آیه: عملکردهای انسان در آینده (یعنی در زمان ما و آیندگان) در دریا و خشکی آلودگی ایجاد خواهد کرد:
این پیش بینی قرآن فعلا تحقق پیدا کرده است و آلودگی محیط چیزی است که همه با آن آشنایی داریم.

 

جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : نژادعلی

 

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الكترومغناطیس دریافت میكند. شما امواج الكترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الكتریكی كه استفاده می‌كنید و نمی‌توانید كنار هم بگذارید و ناخواسته این امواج را دریافت می‌كنید. همچنین از طریق لامپ‌های روشن كه حتی برای یك ساعت هم خاموش نمی‌شوند. شما منبعی هستید كه مقدار زیادی امواج الكترومغناطیس دریافت می‌كنید. به عبارت دیگر شما با امواج الكترومغناطیس شارژ می‌شوید بدون اینكه بفهمید! سر درد دارید ! احساس ناراحتی می كنید!  تنبلی در كار و درد در مكان‌های مختلف! این را فراموش نكنید وقتی بعضی از این علایم را احساس كردید !

راه حل همه اینها چیست !!؟؟ با گذاشتن پیشانی‌تان بیشتر از یك بار بر زمین، زمین امواج الكترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد كرد! این شبیه زمین كردن ساختمان‌هایی است كه احتمال برخورد سیگنال‌های الكتریكی (مانند رعد و برق) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود. بنابراین سر را بر خاك بگذارید تا امواج الكتریكی مثبت تخلیه شود! بهترین راه كه پیشانی تان را بر خاك بگذارید حالتی است كه رو به مركز زمین باشید چراكه در این حالت امواج الكترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد. و بیشتر تعجب خواهید كرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده كه كعبه درست مركز زمین است!

سجده كردن بهترین راه برای تخلیه سیگنال‌های مضر از بدن است!  این همچنین كمال مطلوب برای نزدیكی به قادر مطلق است،  او كه جهان را اینگونه خلاق آفرید! ما به خاك نمی‌افتیم تا امواج الكترومغناطیس تخلیه شود، بلكه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می‌كنیم ! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم كه همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما بخاطر آفریننده است! او همه چیز را می‌داند! اما،از آنجا كه دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هرآنچه مسلمانان انجام می‌دهند را ببینند؛ این برای همه خوب است!

 

یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : نژادعلی
تحقیقات ناسا شق القمر را تایید میکند.

  
 

آیات اولیه سوره قمر حاكی از این است كه ماه در گذشته شكاف عظیمی برداشته و دو نیم شده است و عكس‌هایی كه توسط فضانوردان موسسه ناسا از سطح كره ماه گرفته شده است شكاف‌هایی را بر روی این كره نشان می‌دهد كه وقوع این معجزه عظیم را اثبات می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، متن فوق بخشی از سخنان آیت‌الله بی‌آزار شیرازی در نشست «شق‌القمر معجزه پیامبر اعظم (ص) با استناد به تحقیقات ناسا» است كه به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (مركز پژوهش‌ها و فعالیت‌های قرآن و عترت)، 12 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم برگزار شد. 

 


 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

دبیر مدارس شاهد مهدیزاده نیا و شهید کاخکی ناحیه 7 مشهد
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 171291
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1